Διατροφή



Η φυσική προσέγγιση για τα Τριγλυκερίδια και την Χοληστερίνη


481 0 0

Τα αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων έχουν συσχετιστεί με προβλήματα στο καρδιαγγειακό σύστημα που ενδεχομένως να παρουσιάσουν κινδύνους για την υγεία μας. Υπάρχουν φυσικοί τρόποι για να μειώσετε τα επίπεδα τους όπως και άλλων λιπιδίων με συχνά ροφήματα γνωστών βοτάνων και με κατάλληλα συμπληρώματα δι

συνέχεια του άρθρου

Μήπως οι ορμόνες μας είναι η αιτία που δεν αδυνατίζουμε;


765 0 0

Προσέχετε τη διατροφή σας, ασκείστε αλλά παρά την προσπάθεια που κάνετε ο δείκτης της ζυγαριάς δεν λέει να κατέβη; Οι γιατροί υποστηρίζουν ότι ξέρουν γιατί συμβαίνει αυτό, και φαίνεται να αφορά τις ορμόνες σας και το πόσο καλά τις χειρίζεστε.

συνέχεια του άρθρου

Μουστάρδα βοτάνων & κρασιού


397 0 0

Μουστάρδα βοτάνων & κρασιού Μια συνταγή για χειροποίητη μουστάρδα, αρωματισμένη με βότανα-μπαχαρικά & κρασί. Θα κλέψει τις εντυπώσεις !

συνέχεια του άρθρου

Οι φαρμακευτικές ιδιότητες των Καρυδιών


1127 0 0

Η καρυδιά είναι ένα από τα πιό ευλογημένα δέντρα του τόπου μας. Έχει πλήθος θεραπευτικές ιδιότητες όχι μόνο για τον άνθρωπο αλλά και για τα ζώα. Πολλές φορές τα ζώα που πάσχουν από ακαρίδες και ταινία, τρώνε άγουρα καρύδια γιατι τους βοηθούν λόγο των ανθελμινθικών τους ιδιοτήτων.

συνέχεια του άρθρου

Παστίλιες για τον πόνο … με Κουρκουμά!


540 0 0

Ο κουρκουμάς (κιτρινόριζα ή τουρμέρικ) είναι ένα διάσημο μπαχαρικό ειδικά στην Ασία. Τα τελευταία χρόνια εξοικειωθήκαμε στην χώρα μας & με την θεραπευτική του δράση, ιδιαίτερα ως ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες για πόνους σε μύες & αρθρώσεις.Παρακάτω θα δείτε μια πρόταση για να ετοιμάσετε σπιτικέ

συνέχεια του άρθρου

Πρωινό με μύρτιλλα & τσάι Μάτσα ...


558 0 0

Η παρακάτω συνταγή αποτελείται από τροφές που αποτελούν ασπίδα αντιοξειδωτικών για τον οργανισμό σας. Είναι πολύ γρήγορη, νόστιμη για τους περισσότερους και εκτός από την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε για τις δραστηριότητες σας, θα ενισχύσει την ευεξία σας...

συνέχεια του άρθρου

Σαφή ευρήματα: τα δαμάσκηνα είναι ευεργετικά για τα οστά


866 0 0

Πόσα δαμάσκηνα πρέπει να τρώμε για να αρχίσουμε να "χτίζουμε" οστά;Απάντηση: Οι ειδικοί λένε ότι έξι δαμάσκηνα την ημέρα χρειάζονται για να τονώσετε τον οστικό σας ιστό.

συνέχεια του άρθρου

Τα καταπληκτικά οφέλη για την υγεία των βατόμουρων barberries


816 0 0

Τα Barberries είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C. Το Barberry περιέχει επίσης βιταμίνες Β όπως η θειαμίνη και ανόργανα όπως ο ψευδάργυρος. Υπάρχει μια χημική ουσία γνωστή ως Berberine (βερβερίνη) που υπάρχει στο Barberry,

συνέχεια του άρθρου

Τι τρέφει τον καρκίνο; Από τον Δρ. Πάτρικ Κίνγκσλευ


534 0 0

Τα καρκινικά κύτταρα τρέφονται κυρίως με ζάχαρη (όπως κάνουν και τα κύτταρα του μύκητα κάντιντα) και σίδηρο, οπότε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μία από τις σημαντικότερες διατροφικές αλλαγές για κάποιον με οποιοδήποτε είδος καρκίνου είναι να αποφεύγει τη ζάχαρη σε όλες τις μορφές της. Επίσης, καλό είνα

συνέχεια του άρθρου

Φυσική προσέγγιση του Σακχαρώδη Διαβήτη (Ι & ΙΙ) - Μέρος 1/2


425 0 0

Ο Σακχαρώδης διαβήτης έχει αναγνωριστεί από την αρχαιότητα, αλλά έχει αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο αιώνα, επηρεάζοντας σήμερα, περίπου 300 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ο Διαβήτης έχει χαρακτηριστεί ως η επόμενη μεγάλη μάστιγα μετά τον καρκίνο. Ο Σακχαρώδη διαβήτης είναι μια μεταβολική

συνέχεια του άρθρου
Εμφάνιση 11 έως 20 από 21 (3 Σελ.)