Τι θα αλλάξετε στο κρεββάτι σας για να Αυξήσετε την Ενέργεια σας και να Χάσετε Βάρος

yperikon 21/12/2018 319 0 0

Τι θα αλλάξετε στο κρεββάτι σας για να Αυξήσετε την Ενέργεια σας και να Χάσετε Βάρος

Τι θα αλλάξετε στο κρεββάτι σας για να Αυξήσετε την Ενέργεια σας και να Χάσετε Βάρος


Πιθανώς μια από τις πιο συνήθεις ερωτήσεις που γίνονται στους φυσικούς/ολιστικούς γιατρούς είναι αυτή: "Πώς μπορώ να έχω περισσότερη ενέργεια;"

Οι άνθρωποι είναι συνεχώς «δικτυωμένοι»  και κουρασμένοι, εξαντλημένοι, αδειάζουν από ενέργεια, και σέρνονται μέσα στην ημέρα τους. Αναρωτιούνται συνεχώς αν υπάρχει κάτι που μπορούν να πάρουν, κάτι που μπορούν να φάνε, κάτι που μπορούν να κάνουν, κάτι που θα τους δώσει περισσότερο από αυτό που σαφώς τους λείπει: ενέργεια.

Με όλα τα διαφημιστικά μηνύματα που κυκλοφορούν ασταμάτητα στην τηλεόραση αργά τη νύχτα και υπόσχονται άμεση ενέργεια σε ένα μπουκάλι, θα μπορούσατε σχεδόν να πιστέψετε ότι ο μόνος λόγος για αυτή τη διαδεδομένη κόπωση και έλλειψη ενέργειας είναι ότι οι άνθρωποι δεν πίνουν αρκετά  το μαγικό "Ποτό που θα σας κάνει να πετάτε όλη μέρα".

Αυτός δεν είναι ο λόγος.


Ο πραγματικός λόγος για την επιδημία «χωρίς ενέργεια» είναι πολύ απλός - Είναι η έλλειψη ύπνου.


Διαβάστε επίσης την συνταγή της Μαρίας Τρέμπεν για την αντιμετώπιση της αυπνίας


Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι έτσι. Παρακάτω, θα βρείτε μερικές απλές συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, ξεκινώντας από σήμερα, για να βελτιώσετε τον ύπνο σας.
Αλλά πρώτα, ας μιλήσουμε λίγο γιατί ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός.


Ύπνος: Ο μεταβολικός επιδιορθωτής


Το σώμα περνάει από πέντε στάδια ύπνου - 4 στάδια συν το σημαντικό στάδιο γνωστό ως
REM, το οποίο σημαίνει ταχεία κίνηση των ματιών. Το σώμα κυκλοφορεί μέσα από αυτά τα πέντε στάδια αρκετές φορές τη νύχτα και πραγματοποιείται σημαντικό μεταβολικό έργο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.


Εάν ο ύπνος είναι πολύ μικρός ή διακοπεί ή δεν ξεκουραστεί, ο κύκλος διαλύεται και ο μεταβολισμός σας υποφέρει.


Ο ύπνος επηρεάζει την όρεξη, το στρες, τη λίμπιντο και τη διάθεση. Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα που θα μπορούσατε να κάνετε, που είναι πιο σημαντικό για τη γενική σας ευεξία και για την μεταβολική σας υγεία από το να πάρετε έναν πραγματικά καλό ύπνο, κάθε βράδυ.


Παρεμπιπτόντως - η έλλειψη ύπνου επηρεάζει επίσης άμεσα την περιφέρεια της μέσης σας, και διαβάστε τον λόγο: Όταν δεν κοιμάστε ήρεμα, οι ορμόνες του στρες υπερπαράγονται, κάτι που σας οδηγεί σε υπερφαγία και στο να επιθυμείτε τους υδατάνθρακες. Οι ορμόνες του στρες κατευθύνουν επίσης το σώμα να αποθέσει λίπος γύρω από τη μέση, γεγονός που οδηγεί στο επίφοβο "σχήμα μήλου", το μοτίβο της διανομής λίπους που είναι τόσο επικίνδυνο για την καρδιά σας.


Αν θέλεις να κυριαρχήσεις στον μεταβολισμό σου, πρέπει να κυριαρχήσεις στις ορμόνες σου και ο ύπνος είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη που συμβαίνει η εξισορρόπηση των ορμονών. Σημαντικά βιοχημικά παρασκευάζονται και αντικαθίστανται κατά τη διάρκεια του ύπνου, συμπεριλαμβανομένης της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης και της μελατονίνης, της ισχυρής αντιοξειδωτικής και αντικαρκινικής ορμόνης που οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται ως κάτι που παίρνετε μόνο ως αντίδοτο για το
jet lag. Αλλά για να συμβεί αυτή η παραγωγή ορμονών, πρέπει να κοιμηθείτε καλύτερα και πρέπει να κοιμηθείτε περισσότερο.

(Διαβάστε επίσης το άρθρο: CBD (κανναβιδιόλη για την καταπολέμηση της αϋπνίας)

 

Έτσι, υπάρχουν τρεις απλές αλλά βασικές συμβουλές για το πώς να το κάνετε.


Συμβουλή # 1: Διατηρήστε την θερμοκρασία στους 20 βαθμούς Κελσίου...


Οι περισσότεροι από μας κοιμούνται σε δωμάτια που είναι πολύ ζεστά, δηλαδή σε δωμάτια που δεν είναι ούτε υγιή ούτε φυσικά.
Η θερμοκρασία του σώματος πέφτει φυσικά κατά τη διάρκεια του ύπνου (γι 'αυτό στις ταινίες βλέπετε πάντοτε ότι οι άνθρωποι καλύπτουν έναν φίλο τους μόλις πέσει κοιμισμένος).
Το σώμα προτιμά αυτή τη χαμηλότερη θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ύπνου, και αν το δωμάτιο είναι πολύ ζεστό, πρέπει να "δουλέψετε" για να διατηρήσετε την ισορροπία και αυτό παρεμβαίνει στον καλό ύπνο. Έτσι κρατήστε το δωμάτιο άνετα δροσερό-στους 20 ο
C είναι τέλεια.


Συμβουλή # 2: Κανένα μέσο ψηφιακής επικοινωνίας. Κανένα…


Πραγματοποιήστε μία πλήρης αποχή από τα δικτυακά μέσα για μισή ώρα πριν πέσετε για ύπνο. Δεν αστειεύομαι. Αυτό σημαίνει κλειστή τηλεόραση, καμία ηλεκτρονική αλληλογραφία, κανέναν υπολογιστή/ταμπλετ για ένα πλήρες μισάωρο πριν τον ύπνο.
Θυμηθείτε, αυτός είναι ο χρόνος μετάβασης κατά τον οποίο προετοιμάζετε το σώμα για τη χαλάρωση και την ύπνο που έρχεται.
Δεν χρειάζεστε την τηλεόραση να κοιμάστε. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται να ακούσει το υποσυνείδητο μυαλό σας καθώς μετακινείται στον ύπνο είναι τα τελευταία νέα για τους
Kardashians.


Συμβουλή # 3: Κρατήστε το σκοτάδι ...


Μελέτες δείχνουν ότι ακόμη και το παραμικρό φως στο δωμάτιο μπορεί να επηρεάσει μετρήσιμα τις παραμέτρους που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση του καλού, ξεκούραστου ύπνου. Συνεπώς, κρατήστε τα φώτα εκτός λειτουργίας.

Το σκοτάδι, η άνετα δροσερή θερμοκρασία  και οι απενεργοποιημένες συσκευές επικοινωνίας είναι ο σωστόςτρόπος για να ακολουθήσετε.

Ξεκινήστε κάνοντας αυτά τα τρία απλά βήματα και παρακολουθήστε τι συμβαίνει. Η ενέργειά σας μπορεί να βελτιωθεί δραστικά, χωρίς να λάβετε ούτε ένα συνταγογραφούμενο χάπι!



Tags: υπνος ενεργεια

Write a Comment